مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: در نه ماهه امسال هشت هزارو ۷۹۳نفر از مردم استان باصدای مشاور این سازمان تماس گرفتند.

محمد میرزایی افزود: پارسال بیش از ۱۴هزار نفر و ۵۰۰ نفر با شماره تلفن ۱۴۸۰(صدای مشاور)تماس گرفتند.
میرزایی گفت: در این مرکز در هر شبانه روز ۸ نفر از روان شناسان و مشاوران در دو شیفت کاری در زمینه ارایه مشاوره تحصیلی، خانوادگی، اجتماعی و عاطفی فعالیت می کنند.

به گفته وی، زنان متاهل بین سنین ۳۰ تا ۴۰ سال بیشترین تماس گیرندگان این مرکز مشاور هستند که در زمینه مشکلات فردی ،ازدواج و تحصیل خدمات مشاوره دریافت می کنند.

مدیرکل بهزیستی ، به استقبال مردم ازاین مرکز مشاوره اشاره کرد و گفت: بسیاری از مشاوره دریافت کنندگان پس از چند بار تماس تلفنی تقاضای مشاوره حضوری می کنند که این امر نشانگر اعتماد و افزایش رضایتمندی مردم تلقی می شود.

میرزایی ، به نقش مشاوران در زمینه حل مسایل محرمانه خانواده ها و جوانان اشاره کرد و گفت: مشاوران خانواده نیز بایدبا افزایش توانمندیهای خود بتوانند مشاوره های بهتری ارایه دهند.
وی، برگزاری دوره های آموزشی درون و برون استانی و کشوری در جهت افزایش سطح علمی و توان مشاوره ای این افراد را از مهمترین برنامه های امسال عنوان کرد و گفت: خدمات مشاوره کارشناسان مرکز مشاوره در ایجاد اعتماد بنفس، آرامش و راهنمایی مشاوره گیرندگان برای تصمیم گیری بهتر و حل مشکلات فردی وخانوادگی اقدامی موثر است. مردم برای تماس با صدای مشاور در مرکز استان چهارمحال وبختیاری با شماره تلفن ۱۴۸۰ و چنانچه خارج از مرکز استان هستند با تلفن همراه با شماره ۰۳۸۳۱۴۸۰تماس بگیرند

Print Friendly, PDF & Email
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 13 =

  • خانه
  • ستاد
  • هشت هزارو ۷۹۳نفردرچهارمحال وبختیاری باصدای مشاور بهزیستی تماس گرفتند