در سال جاری هجده هزار نفر درچهارمحال وبختیاری با صدای مشاور بهزیستی تماس گرفتند

سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال هجده هزار نفر از مردم استان باصدای مشاور این سازمان تماس گرفتند.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی چهارمحال و بختیار”معصومه محمدی” افزود: تماس گیرندگان در موضوعات کودک، خانواده، اعتیاد و مباحث مربوط به نوجوانی و ازدواج مشاوره تلفنی دریافت کردند.
محمدی گفت: این مرکز دردو شیفت از ۸ صبح تا ۸ شب به تماس گیرندگان خدمات رایگان را توسط شش نفر از روان شناسان و مشاوران در زمینه ارایه مشاوره تحصیلی، خانوادگی، اجتماعی و عاطفی خدمات رایگان ارائه می دهد.
وی افزود: زنان متاهل و رده سنی ۲۰ تا ۳۵ سال بیشترین تماس گیرندگان این مرکز مشاور هستند که در زمینه مشکلات فردی ،ازدواج و تحصیل خدمات مشاوره دریافت می کنند.
سرپرست بهزیستی استان، به استقبال مردم ازاین مرکز مشاوره اشاره کرد و گفت: بسیاری از مشاوره دریافت کنندگان پس از چند بار تماس تلفنی تقاضای مشاوره حضوری می کنند که این امر نشانگر اعتماد و افزایش رضایتمندی مردم تلقی می شود.
وی به نقش مشاوران در زمینه حل مسائل محرمانه خانوادها و جوانان اشاره کرد و گفت: مشاوران خانواده نیز باید با افزایش توانمندیهای خود بتوانند مشاوره های بهتری ارایه دهند.
که در این زمینه برگزاری دوره های آموزشی درون و برون استانی در جهت افزایش سطح علمی و توان مشاوره ای این افراد از مهمترین برنامه های امسال بوده است.
محمدی خدمات مشاوره کارشناسان مرکز مشاوره در ایجاد اعتماد بنفس، آرامش و راهنمایی مشاوره گیرندگان برای تصمیم گیری بهتر و حل مشکلات فردی وخانوادگی اقدامی موثر عنوان کرد و افزود: مردم برای تماس با صدای مشاور می توانند با شماره تلفن ۱۴۸۰ تماس بگیرند

Print Friendly, PDF & Email
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − یازده =